20273
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-20273,stockholm-core-1.1,select-child-theme-ver-1.0.0,select-theme-ver-5.1.8,ajax_fade,page_not_loaded,wpb-js-composer js-comp-ver-6.0.5,vc_responsive

Hoe doen we dit?

Stap 1
Een directe expeditie

Another Note gebruikt het kennismakingsgesprek en vragenlijsten in de zoektocht naar de belofte, de kenmerken en de boodschap. We werken snel maar gaan hierbij net zolang door tot de kern van de organisatie boven komt drijven. Voordat we de boodschap digitaliseren, dien je als organisatie eerlijk te zijn naar jezelf. Wij helpen graag te achterhalen of je als organisatie, merk of bedrijf kan waarmaken wat je (wil) beloven.

Stap 2
Het werkelijke product

Zodra de kern van de boodschap bekend is, weten wij de belofte vorm te geven. Aan de hand van de data en de gestelde targets kijken we samen naar de middelen die ingezet dienen te worden om daar te zijn waar de doelgroep zich bevindt. Zetten we paid marketing in? Zullen we een social campagne opstellen? Wil je maandelijks een nieuwsbrief versturen? Hebben we voldoende aan de owned kanalen?

Stap 3
Het creatieve specialisme

Aansluitend bepalen welke specialisten we inzetten. Met wie kunnen we, gericht op de toekomst, de leads optimaliseren? Is jullie marketingspecialist al voldoende op de hoogte of zetten we een training in? Hebben we voldoende materiaal beschikbaar om unieke content – in beeld en geschrift – uit te dragen of dienen we nieuw campagnemateriaal te maken? Hebben we data-rapportages voorhanden of moeten we dashboards bouwen?

Snel, energiek, analytisch & strategisch